Söndag

Helgen är typ slut nu, och en ny vecka väntar!
När man festar hela helgen så går den så fort. känns det som ialf ? Fredagen blev kanonbra med älsk och vännerna. Lördagen blev sisådär. Det va roligt & trevligt hemma hos stina. Musik,Prat,Spel,Skratt & smörgåstårta. Men krogen var väl inte lika rolig då. Hugo är väl inget att hurra för. Plus att det var rock också! Mja. Skulle ha tagit taxi hem, men eftersom att det gick en sista spårvagn så var jag smart & tog den hem med emelie. Vi skilldes åt i vidablick, där ifrån gick jag hem. Inte långt, men eftersom att jag va lite smått nykter där mot slutet så kan jag erkänna att det är lite läskigt att gå själv på natten. ;P Men jag pratade ialf med älsk halva vägen i telefon.

Idag har vi legat och myst i sängen till 12 ungefär. Där efter gick vi upp och gjorde oss ett par mackor och kaffe. Kollade på what abaot bryan. Tydligen något nytt, och spännande (; hehe. Efter det städade jag och fixa lite eftersom att vi ska ha falcon hemma hos oss i natt. Dom andra hundarna får vara själva under natten. Men eftersom att dom är så stora så är inte det något problem. Sitter ialf hos M & M nu, ska gå ut med hundarna en sista gång runt 10. Sen drar vi hem med falcon :)

Jag vet att jag inte skulle vara så inställd på't men det är jag (a) Kan inte sluta tänka på flytten. Skulle bli överlycklig om det blir så, och inte bara det. Allt skulle bli mycket bättre! Jag vill börja kolla runt lite nu faktiskt.

Men vad som än händer så älskar jag dig.
Alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0