Snö snö snö

Jag viiiill inte ha snö, det är så kallt och trist! Jag vet inte, men jag tycker att det är lite för tidigt för snön att komma. Tycker ni inte? Fasst iof så är det bara 1 månad kvar till jul. 1 månad, det är ju sjukt! Julklappar måste köpas. Vilket kan vara rätt roligt, slå in dom och pyssla.. Men jag är usel på att komma på julklappar/presenter. Hum..

Påtal om presenter så måste jag köpa en till stiina som fyller hela 21 år. som jag kanske skrev i förra inlägget! Jag har bestämmt mig, jag ska gå. varför inte? Alla mina kompisar ska ut på samma gång, jag har ju en chans att få träffa alla och ha roligt! Vilket inte blir så ofta längre. så på lördag blir det party ialf (:

Är det vädret och kylan som får än deppig & på dåligt humör ? Dom senaste dagarna har alla varit så dystra och deppiga på jobbet, ingenting känns bra. eller bra, att alla ska gå omkring och vara på det humöret får än ju inte precis på bättre humör. Skönt att få prata lite med tess idag på fika rasten ialf. Behövdes !

Imorgon efter jobb så ska jag direkt hem, möta upp syster och mor. då det bär av till Maxi, kolla nya affären cubus och annat! Det blir trevligt. sen ska jag hem till M och tvätta. Finns ju inga tvätttider här nere. och säcken är proppfull !

Nu vill jag bara ha mina efterlängtade pengar, som har strulat på försäkringskassan. Och även dom andra pengarna, då ska det julhandlas.....

Vänta på att B kommer ut från duschen, då det ska handlas mat.
Fisk potatis & kallsås . Gött !

Kommentarer
Postat av: syster

Bejbi, jag tror att Stina fyller 21 :) Så det inte blir fel :P Ett år äldre en mig är hon ju :)

2008-11-24 @ 19:14:39
Postat av: Emma svarar

Men ojdå, det visste jag ju. Varför jag skrev det vet jag inte! ;P

2008-11-25 @ 16:01:49
URL: http://davidssonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0