Fundera på det...

Alla lever livet man är född att leva, men vill man leva det? Om man föds och sen tänker, det här är fel. Vad ska man då göra? ska man sluta leva då? Ta sitt liv och fara till nästa liv, men man vill ju inte leva. Det är då man inser. Om man är född, kan man aldrig dö. Även om ordspråket säger. Du lever bara en gång.

Well, idag vaknade jag vid 12 fasst jag egentligen skulle gå upp kl 9-10 . Men jag väljer heldre att ligga kvar och sova, ja men när man kan så tar man väl chansen, varför inte? Ialf.. Mammsen kom och hämtade upp mig, jag övningkörde ner till affärerna vi åkte till. rätt kul att köra när det är halt ;) Blev ialf 1 julklapp till bror och 4 snygga koppar & en snygg korg till mig & B. Blev nöjd med korgen, Nu får man mer platts med hårspray,smink och annat..

Senare skulle älsk och jag gå till affären, men när vi kom ut och kännde kylan & såg bilen så fick det bli en liten åktur till affären ist huhu. Köpte fullkornsvälling som ska vara bra att dricka morgon och kväll. lent för magen! Så köpte jag även frukter & soppa. Och jaaa, jag kunde inte hålla mig. Jag köpte choklad Cappuccino och ett paket glass också. Jag var ju bara tvungen..

Imorgon efter jobb så ska jag träffa J på stan. Blir att luncha lite, och så ska jag försöka hitta julklappar till allihoppa? Fan vad svårt det är. Och även en present till stina, och kanske något mer jag ska ha på mig till helgen. Har ialf hittat en lila klänning och ett lila nagelack än så länge.

På fredag blir det massa mys med M. vi ska va här hemma, käka varmsmörgåstårta ta ett glas vitt/rött och kolla på idol! Mys..

Kolla klart på TV och invänta B.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0