Kyla..

Visst att det är fint och mysigt med snö. Men det är kylan jag inte pallar med. Fan jag vill ha sommar igen! Men då klagar man väl på värmen ist...

Såg förut på en spårvagnskur's skylt. En utomlands resa till turkiet,tunisien eller indien för 3.349 kr. JAG VILL ÅKA NU! Men det är väl bara att börja spara pengar då. Ja menar, hur underbart skulle det inte va att åka med älsk till tunisien? Möööööööööööööööh

Om drygt 1 halvtimma så kommer mor och hämtar upp mig och syster då det bär av till maxi.
Köpa på sig lite! OM det finns pengar till det jag vill ha villsäga.....

Igårkväll handlade jag och älsk, så det finns lite smått och gott i kylen som man kan välja på till kvällens film!
Bara massa mys med älsk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0