Im back

Idag efter jobb har jag umgåtts med Jossan hennes kille martin och så lilla celvin. Fick även se deras nya lägenhet, finfint! Myste lite med lillen och hjälpte dom att tvätta, huhu.. sen satt vi väl mest bara och prata tills jag bestämmde mig för att åka hem till älskling! Har saknat honom nåt enormt den här dagen!! Så jag tappa upp ett bad direkt när jag kom hem. och gissa om han hoppa i med mig (: Mys mys mys ...

Nu ska vi göra iordning några mackor och te , sen bara slappa framför tv:n rästen av kvällen.

Imorgon blir det nog fest med joss, pratade lite smått om det ialf sen får vi se hur det blir :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Neeeej sluta festa så mycke plutten :)



Imorgon hade ni möte va ?

PUSSS

2008-11-20 @ 21:03:51
URL: http://elinknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0