Congratulations

Ni vinner! det va väl det ni ville?
Det gick från en liten sak till en stor sak! och jag orkar inte tjafsa mer, för det leder ingen jävla stans! Så sluta ge mig massa patetiska kommentarer nu. Det är bra nu! Eller vill ni fortsätta med högstadienivån ?

Du är inte perfekt erica, du har gjort precis lika mycket som mig!
Det va fel att blanda in alla andra, min syster & dina vänner? Hörm.. Men tydligen så verkar du inte kunna stå för vissa saker och skriva själv till mig? om det nu är du också som har kommenterat så har du gjort det anonym som är lika patetiskt det! och ringer till björn, när det egentligen är mig du ska ringa? vad hjälper det att ringa honom, inte ett skit !.

Jag kommer aldrig tycka om dig, och tvärt om. det vill jag inte göra för den delen heller.. och det vet vi, både du och jag! vad finns det egentligen mer att säga? ge upp nu! saker som har hänt har hänt. det går inte att ändra på. ALLT det här startade på grund av dig, du vräker ur dig saker till björn i tel. som jag blir sur över! (max) så det finns inget annat att skylla på. så lägg ner, och dina vänner också. "om det nu är så"   PUNGT SLUT !

Mitt inlägg gick till enbart dig nu erica, så give up...

Kommentarer
Postat av: EmplaN

Vad äre som händer älsk? Vill alla sabba mellan dig o grabben elr :/ ? <3<3

2008-11-19 @ 23:55:47
Postat av: Emma

Nej nej.. Det hoppas jag inte ialf (;



Men det är lite strul som vanligt med björn's X !

2008-11-20 @ 18:37:31
URL: http://davidssonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0