Bajsmysteriet

Jag kan inte sluta tänka på händelsen på jobbet i fredags. Fick reda på en riktigt sjuk grej när tjejerna kom tillbaka från jobbet till wilson där vi var och jobbade. sjukt, och jag vill få reda på mer?

Hopp, då var helgen slut! det har varit en bra och lugn helg. Ja bortsätt från fredagen dårå. samtidigt som den va lärorik och rolig (: Har umgåts med syster en heldel också, vilket har varit roligt & som vi får göra oftare. Hur svårt ska det va? vi bor ju liksom typ 5 meter ifrån varann :P Mycket mys och hårinpakningar ska det bli!

Ja så har man även fått reda på att man inte får gå in och äta på MAX längre. En viss person har försökt fått med alla på att slänga ut mig om jag kommer in och beställer mat, är det inte sjukt, någon som håller med mig? haha människa gå vidare i livet någon gång! Du som har hittat en sån fin kille från katrineholm nu. hahaha

nee, men du behöver inte vara orolig för att jag ska komma in och äta på ditt jobb, man vet aldrig vad man skulle kunna få i maten då! Man har ju faktiskt hört lite. och det gör mig illamående!

Imorgon blir det stan med M, utnytja plånboken lite ;D
Fårse om det blir ett par stövlar & kanske en ny vinterjacka. och även käka lite!

Mys med älskling nu, sen sova. Upp tidigt imorgon igen, ny vecka nya tag..

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är mys att träffa dig också ! :)



Vad är det som har hänt på Wilssons ?, NYFIKEN ! & om det där andra posetiva som de hade sagt om mig :D



DU & JAG SKA GÅ & ÄTA PÅ MAX I VECKAN ! HAHA, fy fan vilken jävla människa.

ps. Det är äcklig mat, men jag ska betala med glädje, sen ska vi kasta maten, RIGHT ;)

2008-11-17 @ 18:33:05
URL: http://elinknas.blogg.se/
Postat av: Jeerkan

men lilla du om maten är så äcklig varför kommer du alltid och äter i driven??????????

2008-11-18 @ 09:54:32
Postat av: Elin

Elin svarar Jeerkan ?????

Berors ju på vem som gör skiten, right !

LÄGG NER FÖR FAAAAN !,



2008-11-18 @ 14:26:53
URL: http://elinknas.blogg.se/
Postat av: Emma svarar

haha, men "jerkan" läs noga innan du skriver nåt! Det va inte jag som sa att maten va äcklig! Det va elin, och hon äter aldrig på max...



Men nån gång i veckan måste man ju ändå få sig ett gott skratt ;P

2008-11-18 @ 16:09:37
URL: http://davidssonemma.blogg.se/
Postat av: om du det visste

hmmm behöver man stöd av syster för att gå in på max då ska jag nog ta med släkten nästa gång. Eller inte.......alla kan inte va lika löjliga men det lär ju bjuda på ett gott skratt åt andra hållet då=)

2008-11-18 @ 18:15:25
Postat av: Lisa

Lyckas vår blogg muntra upp dig! Berätta för oss vad vi kan göra bättre! Ha en trevlig kväll. :)

2008-11-18 @ 18:18:58
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: silly

helger ska inte vara lugna :P! Man ska festa massor! Man jobbar ju ändå så hårt under veckan xD

2008-11-18 @ 18:21:13
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Elin

Antingen är det Erica som skriver som anonym, eller så är det hennes "vänner" som sitter & kommentarer. Om du inte redan hade förstått det så är det exakt lika patetiskt som om jag "lägger" mig i. Dock har Emma ingenting med mina kommentarer att göra utan som jag sagt tidigare tog jag saken i EGNA händer. Om du tycker det här är ¨så barnsligt så förstår jag inte varför du/ni fortfarande kommenterar & framförallt fortsätter att läsa HENNES blogg ! Lägg ner & visa istället hur gamla ni är.

& det finns heller ingen lag på att man INTE får äta på MAX, vill jag eller Emma köpa mat där så har vi ALL rätt i världen att göra det.

Du eller ni kommer ALDRIG hindra Emma från att göra precis vad hon vill.

Är allting klart nu?, för nu kan ni väl lägga det här åt sidan & sluta hota & framför allt sluta läsa Emmas blogg !

/Elin

2008-11-18 @ 18:36:34
URL: http://elinknas.blogg.se/
Postat av: Goes around comes around....

Klart man läser bloggen när hon inte kan sluta skriva om en viss person. Hur vi/jag än skulle bete mig skulle de aldrig komma ner till eran nivå. Ja menar skicka ett mms me en kuk på? hahah hur mer högstadieaktig kan det bli? Ingen har sagt att ni inte får äta på max ni är så varmt välkomna så :) Och vem påstår att ja inte skrivit kommentarer på egen hand?? Sluta hota osv? Jag har inte sett eller hört ett enda hot... Mer än de Erica har fått på både kommentarer sms och dylikt. Tycker det är ett under att hon inte gått till polisen, vilken hon har ALL rätt i världen att göra som ngn så snällt påvisat...

2008-11-18 @ 21:34:28
Postat av: sista sak....

Varför skulle jag sluta läsa/kommentera emmas blogg när ni båda läste och trakasserade E blogg?? Känner ni er stolta nu när hon tog bort den? Det om något är patetiskt!

2008-11-18 @ 21:42:41
Postat av: Emma svarar

Hon verkar läsa min blogg så fort hon sätter sig vid datorn, innan hon äns skriver sin. FÖR att hon är så nyfiken. jag han skrivit några enstaka inlägg om henne för att hon skriver om mig! annars är det av bara ren nyfikenhet! så där har du/ni fel.. Jag bryr mig inte ett skit om ericas patetiska liv. Hon verkar ha berättat saker som hänt henne, men inte sagt hela sanningen! Jag hade mina anledningar att skicka detdär mms et, visst det va barnsligt, men jag står för det. Men att sno ett par byxor och trakasera och ringa mig, det är rätt då eller ? Jag säger bara såhär, VISST polis anmäl mig! Hon kommer inte komma långt alls med det! För jag har så mycket att säga emot! och nej, varför skulle jag va stolt? Hon får skriva sin patetiska blogg hur mycket hon vill!

2008-11-19 @ 12:24:33
URL: http://davidssonemma.blogg.se/
Postat av: Emma svarar igen

Och att hota oskyldiga björn, och säga att han inte får tillbaka sina pengar om JAG inte slutar skriva om henne ??????! Nu är det väl ändå ni som fortsätter. så erica, det är bara att du skickar pengarna direkt!.

2008-11-19 @ 12:27:33
URL: http://davidssonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0